Hoppas Hoppas !!

Jag hoppas verkligen jag får jobbet nu !!
fick ett mejl idag om att dem kommer höra av sig efter jul helgen känns ändå lite gött att få en bekräftelse att dem inte har glömt eller säger att dem gått vidare med någon annan hoppas verkligen jag börjar det nya året med ett nytt jobb ( håller tummarna ) inshallah!


Igår skulle vi kolla på film och myste med massa gottigott hos min syrra försäkringsgarantin (läs inlägget innan)
men som vanligt så blir det aldrig av då min brors fru inte gillar att kolla på film..
men å andra sidan så va det en helt annan film än vad vi hade förväntat oss så man kan ju förstå att dem inte hade lust. Så min bror och hans fru drog hem och sen va de bara jag syrran och hennes man kvar.
izek ville inte kolla på filmen för att han snackade med sin bror så därför kolla vi inte heller för att de blev för mycket ljud och vi hörde knappt något. Men kul va det iaf ! slutade med att jag sov där, har sovit ungefär 2 timmar då min syster dotter väckte oss hela tiden. MYS !!
på morgonen idag skyndade vi oss verkligen för att vi ville hinna dra till kyrkan för att se våran lilla systers upptädande men på vägen ner kom vi på att det är imorgon haha självklart förstördes inga planer där utan vi drog ner till vår mamma istället och nu sitter vi här.
Jag ska ta och sova lite nu om inte jag städar istället kan inte riktigt bestämma mig haha men men
hörs när vi hörs !
här får ni en bild på 3 nötter ! <3


Kommentarer
Postat av: Kattises :)

Hahahaha fett söta! :D

Ses när jag kommer heeem :D<3

Love yooou <3

2011-12-20 @ 13:39:31
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/
Postat av: delllaaaaa

haha nämeen haru skaffat blogg :D gryyymt..vart haru sökt sholaa

2011-12-20 @ 18:14:38
Postat av: Anonym

har haft den ett par år men öppna den nu igen för skojs skull :P .. haha go Kss brati men får se vi har mejlat fram och tillbaka lite nu men hoppas hoppas

2011-12-20 @ 18:25:18
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg! :D

2011-12-20 @ 20:01:07
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad roligt att du är med i tävlingen :D Och fin motivering + riktigt fina leggins du valt :D

2011-12-20 @ 20:53:53
URL: http://angelica.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback