Ska jag??

Det finns en sak jag har tänkt på att göra hur länge som helst nu som jag verkligen innerst inne vill göra något som jag längtat efter sjukt länge men de e någonting jag inte tror är rätt tillfälle för.. men ändå gör de så ont i mig att jag bara vill skrika men hallåå fattar du inte jag vill juuu!!! NU MED EN GÅNG!!
får se hur det går hoppas att de händer snart iaf helst innan året är slut..
skitsamma något som är lite roligare nu iaf är att jag fyller år snart blir 22 haha sjukt tycker jag fortfarande är liten medans alla andra säger att jag börjar bli gammal nu haha sjuukt undra hur vi ska fira mig ? får se längtar iaf!
hörs när vi hörs <3

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback