Syster & Gudson

Igår vaknade jag utav att mamma ropade efter mig. Hon hade jätte ont i huvudet och ville att jag skulle ta hand om henne så himla söt. Ringde till jourmottagningen som sa till mig att jag skulle boka tid på hennes vårdcentral, Vilket jag gjorde.. MEN som vanligt när man ringer till dem så säger dem bara att dem inte har några tider och/eller att deras datorsystem har kraschat:S oavsett så fick vi ändå åka in mellan 12-13. Väckte min kära mor och drog till vårdcentralen. Där stod det en kärring som tjatade på personalen om att få träffa läkaren personalen försökte förklara att hon ska säga till läkaren att de ska klämma in henne emellan men hon fortsatte tjata. Massa tjat hit och dit så fixa vi ett eget rum till mamma där hon kunde vila och vänta på läkaren. SOM VANLIGT så tog dem massa prover och kollade blodtryck och alltihopa men kommer sen med svaren som säger att " Ne men det är inget fel på dig, Gå hem vila i ett mörkt rum och helst helt tyst ska det vara om du vill men bara om du vill så kan du väl ta en alvedon eller två " Serifuckingjööst!! blir så irriterad på sånt!!! Åkte iaf hem igen lät mamma vila i rummet medans jag gick och köpte treo och cola. kom hem igen snabbt la treon i ett glas med cola och Voilá mammas huvudvärk försvann hon kunde sova ut ordentligt och nu är hon frisk.

Till något mysigare nu!
Min kära underbara "svenne" syrra Elin eller aa förlåt gumman Jozefphina & sonen Ezaiaz (Min Gudson) kom över hos min syrra igår runt 19 tiden. ÅÅh så underbart söt är han och så gosig jag tror jag dog lite smått.
Vi bakade eller aa Elin "läste" receptet och Kristina skulle baka medans jag sprang runt mellan två godingar.
Tog underbara foton igår på bebisarna!
Bakningen var skit rolig då dem båda får jag säga klantade sig emellanåt och brandlarmet gick men sjutusan vilka goda kärleksmums det blev till slut! Det va verkligen kärlek i dem haha
Vi satt och snattra åt lite gottigott och sen kom den efterlängtade kärleksmumsen som va suverän. Runt 03 gick min kära gumma hemåt, och jag bestämde att jag stanna hos min syrra ändå så vi kunde promeneraner hit på morgonen idag.
Va verkligen super mysigt Hade verkligen saknat dig massor Elin bara så att du vet
Älskar dig massor och du är så jävla grym! Making Babys is your thing då dem blir super söta !! (Kom ihåg gumman jag ska sno honom så fort du slutat amma ;) haha)
oj vilket långt inlägg det blev denna gången haha
Nu måste jag städa lite här hos mamma och se till att mina små syskon vaknar någon gång
Hörs När Vi Hörs !





Kommentarer
Postat av: syrran♥

Näww de är ju så söta bebisarna!!♥

Haha, Vi har alltid jätte roligt, massa skratt och flamms ;)

Så du vet saknar jag dig massor!! Vi ses snart igen hälsa alla!♥

Massa, massa kärlek från oss alla här..10,8 mil lång bort från dig :'(

2012-01-05 @ 01:28:28

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback