#1

Hejsan detta e då mitt första inlägg på min nya blogg.
lovar att uppdatera ordentligt så fort ja har fixat allting som behöver göras. 

Idag har jag inte gjort så mkt har hjälpt till att fixa lite småsaker som är
 kvar till min systers bröllop som är på lördag. Väldigt kul kommer vi ha det.
Efter massa springande på stan med mamma så åkte jag hem o vila lite. 
Senare på kvällen åkte jag till min underbara pojkvän. Vi satt o myste med choklad o film. 
R, B och D kom o plocka upp mig vid 12 tiden satt o snacka med dem en 
pytteliten stund sen vandra jag vidare hemåt .
Har precis kollat klart på en film som heter Mum & Dad, 
En helt psykiskt störd film, påminner lite om han dära fritzel människan. 
den får en 2a av 5 möjliga.

Nu ska ja se en till film push innan jag går och lägger mig, 
har hört att den ska vara bra men får se haha.. 

hörs imorn! pussheej




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback