22/12

IDAG firade vi lilla stora mig. Det var jätte trevligt och massa god mat.
Allt börja med att Christian väckte mig med presenter och massa pussar älskar morgonmys.
Drog sen vidare till min mami för att hjälpa henne städa men då hade mina små underbara fett irriterande syskon redan börjat så jag behövde inte göra något.. Efter en liten stund av gottigott till frukost som mamma fixat åt mig så åkte jag och hon för att köpa det lilla som fattades för mat och bak. När vi kom hem så började mamma laga maten och jag fick som vanligt inte hjälpa till för att det var min dag. Hade sjukt kul och Det var jätte mysigt älskar er alla

Hörs När Vi Hörs !

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback