Ångest !

Letar efter en ordentlig Ipod Touch! helst en 3-4 generation hittar ju inte.. vill verkligen ha en till min brors dotter som är 2 år skulle vart jätte bra då alla hennes favorit spel och musik ligger på min mobil, tänkte ha en ipod till henne med allt i istället. vill inte att folk ska kunna störa henne för det ska alltid ringa eller smsas i min mobil även om jag säger till mina vänner att jag inte kan svara för att hon ska ha den.

Varför jag bryr mig så mycket är för att hon betyder allt för mig jag kan göra allt för henne bara för att få ett mini leende tillbaka Gud det är så underbart.
Jag och Linnea har en otrolig kontakt med varandra jag är hennes favorit faster vilket är så jävla mysigt då hon verkligen verkligen betyder allt för mig.

Om någon har en Ipod touch 3 eller 4 generationen och vill sälja skicka en kommentar vettja!

Tack på förhand!


Hörs När Vi Hörs !

Tjäna pengar på bloggen? gör som MIG! Bli medlem på adsettings!
klicka bara på annonsen nedanför och följ instruktionerna! Är det något som är oklart? skicka en kommentar så hjälper jag dig mer än gärna!


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

haha komiskt är ute efter en likadan:P

2012-01-22 @ 02:05:20
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback