Förlåt!

Förlåt för att det har dröjt men det var för att jag var på jobbet idag slutade kl 20:00!

Har suttit och Kollat igenom alla kommentarer sidor och mejl jag har fått in och jag har lottat ut en just för att det va för svårt att välja!
Alla ni hade sjukt bra motiveringar och jag vill inte att ni ska bli besvikna då jag gärna hade velat ge er alla varsin !
Personen som vann en Iphone 4s Heter.......................

KRISTINA !!!!

jag har skickat ett mejl till dig om allting ! så kolla mejlet NU!!

GRATTIIIISS!!!!



Om ni fortfarande vill ha en chans till att vinna så har min lilla syster en likadan tävling fast en vit klicka då på länken nedanför! http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/vinn-en-vit-iphone-4s.html

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback